• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było zakupić jakikolwiek towar. Obecnie każdy konsument jest adekwatnie osaczony przez reklamy i artykuły przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowania jubilerskie. Na ogół producenci wypuszczają całą serię takich towarów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne niezwykle wielokrotnie pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała firma Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc można czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują także korporacje kosmetyczne. Np. korporacja Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Legendarne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Categories: Handel

Comments are closed.